2017年11月10日 星期五

貼心服務@We're Shopaholics 有機護膚品店鋪

早前去左觀塘一間樓上舖,位置真係唔太就腳,但勝在店長親自搜羅左世界各地好用既天然有機產品,仲有好貼心既介紹,揀岩之後又可以網購。
如果你岩岩加入天然有機產品既行列,唔太知道自己用咩比較好,不妨花少少時間同店長學下野。


大家比較熟悉既有Ilcsi、Karuna、ORGAID、Aromedica、NEFERTARI及Rabee...
最近仲同YAMUNA合作,研製左岩哂香港天氣既天然面膜。

店長就親自幫我揀左幾款岩我用既產品,拯救我垂死既肌膚。
♥ YAMUNA Mask
♥ Aromedica 純天然植物防曬霜 SPF50
♥ Aromedica 神奇消痘去印筆
♥ BioCode Radiance Ultimate Repair Serum


♥ YAMUNA Mask
肌膚補水係基本,店長同YAMUNA合作,研製左岩哂香港天氣既天然有機面膜。

Gel狀質地,望落都已經好水潤。

搽上面有少少涼涼地,感覺好舒緩,肌膚好似不斷飲緊水咁。
而且感覺夠溫和,完全無刺激感。

敷15分鐘,明顯睇得出面膜溶入肌膚咁,一洗完,肌膚生氣返哂黎,好有refresh既感覺。


♥ Aromedica 純天然植物防曬霜 SPF50
成為左白白一份子既我,對於防曬超著重。
Aromedica係捷克既品牌,天然植物精華,100%純植物萃取,通過敏感性測試,小朋友也可安心使用,感覺安全。
質地輕盈,水潤零油膩感,唔會泛白,仲可以當埋妝前隔離霜使用。

鐘意佢質地夠薄,夏天用都唔會焗促,加上早排成面痘痘,真係好幫得手。
而且保水能力好唔錯,搽完上粉都好夠貼服。
仲長久維持16小時,防水防汗架。


♥ Aromedica 神奇消痘去印筆
♥ BioCode Radiance Ultimate Repair Serum 

兩款去痘救星,店長特別幫我揀既,食緊中藥醫白白,唔個係躁太燥,我生左大量石頭瘡係下半面>.<"
Aromedica針對偶爾爆發的的痘痘特別見效,有消炎祛痘、淡化痘印既功效,我鐘意佢一搽就清清涼涼咁,舒緩石頭瘡既漲痛感。
之後用BioCode就主要修復擠破的痘痘,我太多手,R爆左唔少XD

效果我感覺唔算太明顯,因為中藥一直食,痘痘就一直生T^T
但係有舒緩到既,至少感覺唔會咁痛先啦。



如果你對天然有機產品有興趣,但又唔知點揀好,不妨拜會一下店長,相信佢會俾到唔錯既意見你架:)


We're Shopaholics 網址:
http://www.weareshopaholics.com/

We're Shopaholics Facebook:
https://www.facebook.com/wereshopaholics/

地址:九龍觀塘開源道56號大眾工業大廈5字樓15室
 (觀塘地鐵站B岀口,駱駝漆大廈後,中信銀行旁)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...