2017年12月24日 星期日

知性美感妝容@THREE 2018 S/S Makeup Collection

大家聖誕節快樂!
話咁快2017年黎到尾聲,但2018年既彩妝已經搶閘出場啦>////<
今次率先試THREE 2018 S/S Makeup Collection,2018年1月1日先正式發售啊!
可以搶先試實在太榮幸啦!!!

當日THREE既日藉型男化妝師Yuta san仲專誠黎到香港,為我地親身揀色同化妝♥
搞我到心跳到不行XDDD




我只化左個好基本既底妝,但係Yuta san既Touch up後,成個輪廓突出左唔少,眼妝亦非常有層次感,除左用新Collection去化,仲加入左眼影,令我一向浮腫既眼仔精靈左唔少呀。


THREE 2018 S/S Makeup Collection 以The Song of Ascendance 為主題,以柔和既液態打造不一樣既妝感,重點放左係唇妝,特別強調唇部既質感。

Yuta san幫我揀左幾款岩我既產品,等我試下自己動手啦:)
♥ 詩情霧光唇漾 (HK$310@) 共7色
♥ 魅光眼影蜜 (HK$300@) 新5色
♥ 魅光修容蜜 (HK$275@) 新2色
♥ 魅光指彩 (HK$150@) 新5色*限量2色


♥ 詩情霧光唇漾 (HK$310@) 共7色
主打唇妝,今次就由唇妝化起。
THREE獨特Raw Matte既全新質感唇彩,唇色好似成為肌膚既一部分,同時保有光滑感,令唇紋唔明顯。
7隻色都非常易於配搭,仲可以添搭埋一齊用。


岩岩上嘴係同一般飽和度高既唇彩差唔多,非常有水潤光澤感,但等佢一陣就會變成非亮澤又非乾燥霧感既獨特質地,就好似幫嘴咀做左漂染既效果一樣,彷如你天生就係咁既唇色。


Yuta San幫我揀既呢兩雙色都正中紅心,呢枝係03 Energy Point,少女味比較重,好易配襯既Cherry Coral色,大部份女仔都應該會心動既顏色。


另外呢隻04 Higher Love,甜美感得黎有輕熟感,如果你想試下紅唇又成日睇唔順眼,不妨由呢枝入手,絕對可以輕鬆駕馭既紅色。


♥ 魅光修容蜜 (HK$275@) 新2色
無論咩唇色,都可是配搭呢款修容蜜,12 Lark Song係高貴、優雅既玫瑰色。


淡淡既珠光色帶出面部輪廓,水潤易推,邊緣仲好易推開,效果自然亮澤得黎好有透明感。


水漾啫喱打造而成既無重慕斯感,一推開就好似溶入肌膚咁,好易控制架。


♥ 魅光眼影蜜 (HK$300@) 新5色
非常建議大家親身去試一下呢隻眼影蜜既質地,極之細滑易推,一推開變成霧粉狀,對眼皮全無負擔,非常貼膚。
質感柔潤得黎好清爽,閃爍度唔算太強烈,個人對21 HEXAGON SUN好偏心,帶Cooper色的橙調,之後絕對要買回家:)


Yuta san幫我選了甜美一點的風格,以紫紅色為基調的妝容,所以眼影蜜是17 Winged Spiral 及19 Soul Oasis。


直接點在眼皮上推開,顏色很柔和地混合,我有再加左少少啡色眼影係雙眼皮位,加埋條眼線,成隻眼仔即時好有立體感。
個人好鐘意呢種柔和既微光感,眼妝望落好清新。


♥ 魅光指彩 (HK$150@) 新5色*限量2色
最後加埋溫和色調既不敗指彩,70 Start Again X 74 Brightest Star【限量色】
襯衫好百搭,成分仲係呵護指甲既植物成分配方,用落更安心。

整體非常鐘意呢個2018既初春系列,彷如無一物既完美貼合度,獨特既質感加上心動既色調,妝感柔和得黎好有知性美,由聖誕一直保持呢份味道走向2018~GOGOGO!!!

更多資料:https://www.three.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...