2018年2月2日 星期五

一呼一吸間之美容新體驗@H Breathe

有無唸過保養除左搽野同做療程之外,仲有更多既可能性?!

黎緊2020東京奧運,主辦國日本以打造“氫氣城市”為主題,不單單套用於建築及交通上,更將氫氣好處帶進日本運動員身體內,令運動員快速恢復體力,減輕過度運動帶來的肌肉不適。
對於大眾健康而言,氫氣對糖尿病、高血壓、類風濕,肌肉發炎都有幫助。
對我地一般人黎邁,最開心就係可以做到抗皺、美容及瘦身既效果。

據日本多年研究成果,氫氣能有效對抗體內自由基,改善身體健康。由於氣體份子小,能穿梭於人體各部位,功效十分顯著。

所以日本嶄新美容概念既氫氣產品- H- Breathe就此誕生,而且最近仲正式登陸香港。


我咁新C坑,當然要搶先試下啦:)


H-Breathe 氫氣美容健康套裝 (HK$699)
平時都有幫新娘子泵下氫氣球,但好地地真係唔會唸到要吸氫氣。
但而家只要舒舒服服坐係到,一呼一吸就可以做到美容、健康及舒壓效果,真係好吸引。

套裝有三樣野。


新玩具要睇下說明書先XD


用法同注意事項基本上一睇就識用。


連接好吸管,準備40-45度溫水。

最重要就係呢個氫氣包,一包有15條。
直接放入岩岩準備既溫水到,唔洗剪開架。


見到D泡係咁升上黎,蓋返之前連接好既吸管,就可以開始吸氫氣啦。


藍色呢個位可以固定返個吸管,你可以一邊做自己野一邊吸氫氣。
感覺好似一般呼吸咁,無特別既味道,20分鐘好快就過。
你問我效果既話,其實我又真心無乜感覺,可能因為最近狀態都唔錯,唔係特別覺得攰。
不過既然有研究做BACKUP,我就信佢真係對健康有幫助啦XD
同埋吸緊既時候拎住個樽,暖暖地,感覺都幾唔錯。

有興趣可以去以下網頁了解更多:
IG:https://www.instagram.com/trendicbeaute/
FB:https://www.facebook.com/Trendicbeaute/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...