2018年2月27日 星期二

拯救乾燥櫻花季@Marvin香港到著

岩岩由沖繩返到香港,幸運地觀賞左人生第一棵盛開既櫻花樹>////<
今次出遊其實真係好趕,由新年前開始忙忙碌碌,新年後拜左幾日年就正式要出發啦!
行李基本上係掉哂入唿就算既狀態XD

而天生死好命既我,非常好彩,無論保養品定運氣都大爆發!
沖繩係日本櫻花期最早既地方,1月尾已經有櫻花盛開,我今次2月尾先去,櫻花應該掉落得7788,但估唔到仲有盛開既一千零一棵:)


真係要超級感謝PR小姐既貼心,知我去旅行就為左準備左呢套簡單輕便既保養品。
日本天氣比香港乾燥好多,加上身心都處於疲憊既狀態,肌膚真係慘不忍睹>.<"
旅行前香港好鬼凍,我開左好多日暖氣,都係用佢地,感覺唔錯就帶左佢地返日本啦XD

Ginny Premium 水嫩活膚保濕面霜 (HK$350/30g)

Marvin呢個品牌岩岩黎左香港無耐,Ginny Premium系列主打全面對抗肌膚衰老,但保濕度非常夠,而且質地仲超清爽,非常岩我呢D怕笠既混合性偏乾肌。

新年周圍拜年,每日只可以做到基礎保養,加上凌晨機飛去沖繩,之後直接出發玩足一日。
返到民宿時,我D肌膚鞋到好似砂紙咁呀>口<"


肌膚狀態差到一個點,乜都唔洗講,洗個面,敷個Mask先。
一盒5片,不含香料、礦物油、酒精、對羥基本甲酸酯及矽。
主要功效係防止肌膚異常缺水狀況,改善肌膚因水油不平衡引發的出油狀況同增加返肌膚防禦力。
建議每週使用一至兩次,我係5日行程就敷左兩次。

面膜採用特別既「日本棉」彈性材料,加倍親膚和增強貼服效果,感覺幾厚實。
面膜紙整體係偏闊身既,但側面每邊各有三條剪裁線,小面的亦可以調整待好貼服,超級貼心既設計照顧到唔同面型需要,加埋有眼蓋位,唔係得個穿窿,可以敷埋眼袋位。
入面既美容液成分岩岩好,唔太會滴漏。

最正既係敷5-10分鐘就夠啦,好岩懶人XD
不過如係係缺水肌膚就可敷15-20分鐘,我當日都乖乖地敷足15分鐘,敷完覺得肌膚有種重新既感覺,乾燥感、不適感唔見哂,肌膚感覺清爽水潤。
如果皮膚感覺足夠保濕,就唔需要再搽保養品架啦:)
我就只係求安心咁搽左薄薄既面霜。


美容液特別添加諾貝爾化學獎成分─C60富勒烯 (Fullerene),抗氧化功能是維他命C既172倍,更含有金、銀等抗氧化成分,進一步提升抗氧化效果。
可以解決暗沉膚色,粗大毛孔,鬆弛皺紋,表皮粗糙,色素沉澱,乾燥、老化等各大肌膚問題,全面對抗肌膚衰老。

當中既荷荷巴油、水溶性膠原蛋白、蘆薈葉精華和柑橘皮精華,可以為肌膚即時補充水份,提升肌膚亮白度,令肌膚保持長效水潤和光澤感。


面霜就蘊含3- 0-抗壞血酸、柑橘果皮精華、小球藻精華能幫助養分快速深入滲透至肌膚角質層,讓肌膚回復高密度滋潤狀態,感覺柔滑富彈性,而豐富的維生素C乙酯,更可有效抑制黑色素,淡化面部細紋和雀斑。 同時有效抗禦外來刺激,預防乾燥問題惡化,提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適。

佢仲可以當成面膜咁用,睡前取足量面霜塗抹於面部以及頸部,感覺肌膚乾燥時可以搽多幾層,自己調節適合既滋潤度,真係幾萬用架。


我覺得美容液同面霜既質地都幾似既,感覺都係好輕薄,但又做到足夠既保濕度,一搽上面肌膚就有被舒緩既感覺。


我第一晚到埗時既惡劣膚質,晚上一片面膜+美容液+面霜,早上起身美容液+面霜,感覺換左個人咁,即時睇到膚質細緻柔軟左,有水潤既透明感。


化完妝完全有陶瓷肌感呀>////<


妝容既持久度亦都值得一讚呀,面對沖繩既海風依然非常貼服,Keep到成日唔出油,非常感恩。


順利搵到一棵水尾仲盛開緊既櫻花樹,好好照顧肌膚,等我既肌膚都可以好似呢棵櫻花樹咁,有更長既盛開期。


Ginny Premium 水嫩活膚保濕面霜 (HK$350/30g)

網上商店 www.marvinskincare.comJEN'S HOUSE HK有售。

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...