2018年4月19日 星期四

水噹噹防曬孖寶@Kanebo ALLIE

岩岩係日本返黎,急不及待同大家分享呢隻水噹噹既防曬孖寶呀:)

臨去日本之前,不約而同咁有幾個朋友託我入貨呢枝防曬。
點知出發前就收到試用,我就順有帶埋佢地去日本啦。

10日既大阪之行,天氣真係變幻莫測,凍到0度著哂羽絨,熱到20度可以短袖出街,外加大風兼大雨,睇住個天風雲變色,真係日日都有驚喜XD
好彩有呢兩枝防曬孖寶陪住我:)




係日本大大小小既藥妝店都會見到佢既蹤影,我真係好期待到底有幾正:)


♥ ALLIE EXTRA UV GEL 特效防曬啫喱 90g
♥ ALLIE EXTRA UV BB GEL 特效防曬 BB 霜 30g

除左最高級別SPF 50+ PA++++防曬效果,強效耐汗、耐水,深層 UV 遮斷技術 (ADVAN)
最特別既係加入耐磨擦 Friction Proof 機能防曬塗膜,者係日常既磨擦,好似手袋、衣服、毛巾等...都會令防曬脫落,加左呢個具彈性的塗膜就可以令防曬係受到磨擦後維持原狀,繼續保護肌膚,維持一整日,而且仲可以用一般潔面 / 沐浴產品卸除,好方便。
不含香料、不含防腐劑 Paraben,但加入精華素成分(保濕)【透明質酸及膠原蛋白】。


♥ ALLIE EXTRA UV GEL 特效防曬啫喱 90g
白色啫喱質地,搽起來非常水潤清涼,延展性很好,推開感覺非常輕透,肌膚吸收後有種水噹噹既感覺,完全唔黏膩。

臉 / 身體都可以用架,完全無泛白問題,亦唔影響之後上妝,最重要係唔會推到稍稍,仲有輕微既修飾效果,上妝前用一流。
係大阪既天氣比較乾燥,其中落左幾日雨,但用左佢打底,基本上成日都唔再需要補妝,令我好驚喜。


♥ ALLIE EXTRA UV BB GEL 特效防曬 BB 霜 30g

同防曬啫喱質感非常相似,搽起來同樣水潤清涼,推開同肌膚自然融合,有均勻膚色同細緻膚質既效果。


比起防曬啫喱,防曬 BB 霜既感覺係無咁水噹噹既,但都唔覺黏膩。
我好鐘意佢自然修飾既效果,非常自然透亮,又唔會偏色,更加唔會灰左,Nice!
明顯既暗瘡印同黑眼圈就要用返遮瑕做局部修飾啦。


如果個日係會係戶外活動既話,我仲會薄搽一層防曬啫喱,再搽防曬 BB 霜,咁就更安心啦。
而且就算咁樣疊埋搽,都係唔會起碎碎,真係要拍手鼓勵!


呢個旅程,無論係凍到0度著哂羽絨,熱到20度短袖出街,大風兼大雨,行街定去郊外,妝容都維持得非常好,完全唔洗補妝,白蝕位置亦無紅無興,證明呢個枝防曬孖寶真係完美幫我隔絕左紫外線既侵害。

**白蝕位置無左黑色素保護,見光即紅,亦好易會被陽光灼傷。

大推呢兩枝水噹噹既防曬孖寶俾大家呀:)

Kanebo 專櫃:崇光百貨 (銅鑼灣店、尖沙咀店) | 朗豪坊 BEAUTY AVENUE |千色 CITISTORE (荃灣店) |永安百貨 (彌敦道店)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...